REKLAMACE ZBOŽÍ V ZÁRUČNÍ DOBĚ
Pokud se v průběhu záruční doby vyskytne na zakoupeném zboží vada, reklamaci uplatněte v souladu s Reklamačním řádem.
Níže uvedený návod je pouze doporučení, jak výrobek reklamovat, nejedná se o závazný postup. Není-li uvedeno jinak, kupující spotřebitel je oprávněn uplatnit právo z vady zboží v době 24 měsíců.
Jak uplatnit reklamaci
A) Pomocí on-line formuláře
- Vyplňte reklamační formulář, odkaz naleznete zde
- Ze seznamu nabízených možností zvolte možnost "Nahlásit reklamaci".
- Vyplňte pole "e-mail" a "číslo objednávky" (na faktuře naleznete jako variabilní symbol).
- Do pole "zpráva" co nejpřesněji popište závadu, preferovaný způsob vyřízení reklamace (oprava / výměna / sleva / odstoupení od kupní smlouvy) a mobilní telefon.
- Doporučujeme přiložít fotodokumentaci vady a kopii dokladu o zakoupení zboží (nelze zaslat více souborů najednou, v případě potřeby je nutné je zkomprimovat do jednoho souboru).
- Reklamaci odešlete stiskem tlačítka "Odeslat", její rekapitulaci zašleme bezprostředně na Váš e-mail.
- Vadné zboží prozatím nikam nezasílejte.
B) V servisním středisku
- Vytiskněte následující formulář, odkaz ke stažení naleznete zde - formát pdf , formát jpg .
- Vyplňte údaje o kupujícím, reklamovaném zboží, zatrhněte kolonku "Reklamace zboží", co nejpřesněji popište závadu.
- Zboží důkladně zabalte tak, aby vyhovovalo nárokům přepravy. Křehké zboží označte příslušnými symboly. Zboží není nutné zasílat kompletní, musí však obsahovat veškeré příslušenství nutné k ověření reklamované vady.
- Zboží nám spolu s formulářem a libovolným dokladem prokazujícím jeho zakoupení (nejlépe fakturou) zašlete na adresu: VYPRODEJE24.CZ, Reklamace, Na Křtaltě 977/39, 789 01 Zábřeh.
Průběh reklamace
- Přijetí reklamace Vám potvrdíme nejpozději do 3 pracovních dnů e-mailem.
- Zboží obratem předáme do servisního střediska nebo výrobci k posouzení a případnému odstranění reklamované vady.
- O vyřízení reklamace Vás budeme informovat e-mailem.
- Zboží odešleme zpět na adresu, kterou jste uvedli v reklamačním protokolu.
- Reklamaci se vždy snažíme vyřídit v co nejkratší době, pro spotřebitele nejpozději do 30 dnů.
Na jaké vady se nevztahuje záruka
Záruka se nevztahuje zejména na případy, kdy vada na zboží vznikla:
- mechanickým poškozením,
- běžným opotřebením,
- nedostatečnou nebo nevhodnou údržbou, zanedbanou péčí (např. ložiska),
- v důsledku přirozených změn materiálů, z nichž je zboží vyrobeno,
- nesprávným užíváním, v rozporu s obecně známými pravidly užívání,
- užíváním v rozporu s návodem k použití, pokyny uvedenými na obalu nebo v záručním listu,
- neodbornou nebo nesprávnou přepravou, skladováním, montáží, instalací a obsluhou,
- nedovolenénými zásahy do výrobku,
- přepětím elektrické sítě,
- vyšší mocí.